Reblogged from: hellokittyspitzgunpowder
Hmm , Where Do I Start ? Since The Day I Was Born You Have Been There To Protect Mee , Even Though As We Got Older We Grew Apart && You Forever Cracked On Me , We Loved Each Other Like We Were Blood . I Couldnt Ask For A Better Big Brother / Cousin / Partner In Crime / Bestfriend / Bodyguard / Ride Or Die / Everything <3 All The Things We Been Through In Life , We Been Through Together . I Remember Crying For Hours Because We Were Leaving Brooklyn , Or Because We Knew We Wouldnt See Each Other For A While Again . Without You , Titi , Brandon , Brianna , && Uncle Troy Idk What Life Would’ve Been Like . No.Matter The Struggle We All Made It Through Together , I Remember Ridibg Bikes Through The Laundrymat Like Badasses Lol , Playing Hot Peas And Butter On The Block . Haha , When I Saw You After Three Years Of Being Apart I Felt Like I Won My Life Back , When We Left Again Al I Could Think About Is If I Would Ever See You Again , THANK GOD IM COMING THIS SUMMER . I Love You Justin , Faggot .

Hmm , Where Do I Start ? Since The Day I Was Born You Have Been There To Protect Mee , Even Though As We Got Older We Grew Apart && You Forever Cracked On Me , We Loved Each Other Like We Were Blood . I Couldnt Ask For A Better Big Brother / Cousin / Partner In Crime / Bestfriend / Bodyguard / Ride Or Die / Everything <3 All The Things We Been Through In Life , We Been Through Together . I Remember Crying For Hours Because We Were Leaving Brooklyn , Or Because We Knew We Wouldnt See Each Other For A While Again . Without You , Titi , Brandon , Brianna , && Uncle Troy Idk What Life Would’ve Been Like . No.Matter The Struggle We All Made It Through Together , I Remember Ridibg Bikes Through The Laundrymat Like Badasses Lol , Playing Hot Peas And Butter On The Block . Haha , When I Saw You After Three Years Of Being Apart I Felt Like I Won My Life Back , When We Left Again Al I Could Think About Is If I Would Ever See You Again , THANK GOD IM COMING THIS SUMMER . I Love You Justin , Faggot .

#Truee

#Truee

Who Cares About Mariah&#8217;s Feelings Right&#160;?

Who Cares About Mariah’s Feelings Right ?

Practicee In A Bitt :c

Practicee In A Bitt :c

I Miss Darrian&#160;!!!!! :c

I Miss Darrian !!!!! :c

#Truee #StoryOfMyLife

#Truee #StoryOfMyLife

Meeting Our Family Angel Today :o

Meeting Our Family Angel Today :o

Mee &amp;&amp; Shaq &lt;3 lmao .

Mee && Shaq <3 lmao .

Going Out In Pajamas Like A Real Thug , lol .

Going Out In Pajamas Like A Real Thug , lol .

Im Finally Out My Bed ..

Im Finally Out My Bed ..

Buss Ridee Thursdayy .. Lol ,

Buss Ridee Thursdayy .. Lol ,

Friday ~

Friday ~

Jose &amp;&amp; Miguel &#8221; The Freshman Twins &#8221; @tinnypoppa

Jose && Miguel ” The Freshman Twins ” @tinnypoppa

I change my mind &gt;_&lt;

I change my mind >_<